Reselakan, eller konsten att bli rånad

Det enda jag behöver ha med mig i sovväg för fjällturen är ett reselakan eftersom jag tänkt att sova på fjällstation varje natt. För att det ska vara lätt att bära så är det ett reselakan i silke man ska ha, så jag har spenderat den senaste veckan med att kika runt i lite butiker i Stockholm för att hitta något bra.

  • Add Nature: 599:-
  • Naturkompaniet: 699:-
  • Etc and so on…

Men så kikade jag in på engelska Ebay och hittade följande:

Vikt: 130g

Pris: 100:- inklusive frakt =)

I påse:

Utrullad:

Taggad ,

Kommentera

